skridskor

har precis tagit en kopp med te och skulle helst vilja krypa ner i sängen och invänta dh :) men så blir det inte denna tisdag. ska nämligen åka lite skridskor med sara ikväll som jag absolut inte heller har något emot!
Vi började tydligen fem i 1 i morgon, jag har faktiskt ingen aning.. tyckte det stog tolv på schemat, men tydligen inte.
efter i morgon är det bara torsdag kvar sen har man helg igen! Jag fattar inte att veckorna går så fort. men jag ska inte klaga. tänkte precis lägga upp lite bilder nu, men det funkar ju inte! fan va trött jag blir. aja det kommer så fort det går igen





 

Kommentarer
Postat av: emily

Uch skridskor ;D hehe

2008-12-12 @ 03:08:03
URL: http://enligtemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0